(Android/iOS) Japans leren - 6000 essentiële woorden sleutels ontgrendelen
Mar 8, 2022 20:25:34 GMT -5
Post by linsincperbite on Mar 8, 2022 20:25:34 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Japans leren - 6000 essentiële woorden ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Japans leren - 6000 essentiële woorden IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ sleutels ontgrendelen ▞▞▞
▞▞▞ Japans leren - 6000 essentiële woorden 2022 version ▞▞▞
Mijn schoonfamilie uit Japan deelde deze poro-apps met me en zei dat het me zou helpen hun taal te leren. Ze raden het ten zeerste aan.
ありがとう
Het heeft me geholpen om anime te zien zonder eng sub, bedankt dat je de Japanse app leert
Bewerken tot laatste recensie: het is niet de schuld van Google voor uw falen met advertenties. U bepaalt WANNEER en HOE de advertenties worden weergegeven, niet Google. UW programmering zorgt ervoor dat advertenties verschijnen terwijl u door kaarten bladert. Om het te repareren en nog steeds pop-ups te hebben, wijzigt u WANNEER de advertenties verschijnen om dit alleen te doen wanneer u voor het eerst een van de activiteiten binnengaat, en NIET in het midden van de activiteiten. Opduiken in het midden van activiteiten is wat opdringerig is en niet bevorderlijk voor het leerproces. Nul sterren!
Wauw! Ik ben onder de indruk! Deze app werd mij aangeraden via een vriend, en wauw, ik ben heel erg blij dat ze het me heeft laten zien! Jongens goed bezig! Ga zo door met het maken van deze geweldige apps!! Hou van jullie ️❤️
Goede app voor het testen van je begrip en geheugen van de Japanse woorden, hoogst aanbevolen.
Het is echt werk. Ik hou ervan . Dank u
leuke ervaring
deze app is zooo geweldig 😍😍 bedankt poro voor het maken van zulke apps voor ons ❤
Ik ben echt dol op deze app. Het helpt me enorm bij het leren van de Japanse taal
Mooi zo. Ik heb veel leerapp gevonden en geprobeerd. Maar het lijkt niet te werken. Met deze app hebben ze een afbeelding bij elk woord.Dus ik kan een nieuw woord gemakkelijk onthouden. Maar tot nu toe is er een probleem. Soms maakt een flash-kaart een crash-app. Ik hoop dat het ontwikkelteam het snel kan repareren. Ik vind deze app trouwens zo leuk. Heel erg bedankt
Het is precies wat ik nodig had om mijn vocabulaire te verbeteren, eigenlijk een woordenboek met audio en afbeeldingen. Een echt geweldig studiehulpmiddel, als ik me ongemotiveerd voel om te leren, herinnert zelfs een passieve scroll me eraan dat ik nog veel te leren heb en het is allemaal binnen handbereik met deze app.
Ik heb in juni betaald om advertenties te verwijderen, nu zie ik weer advertenties. Wat gebeurt er?
Geen uitspraak en geen hiragana voor kanji's, dus in principe leer je niet praten met deze app.
Verhoog het aantal woorden tot 10.000 om alle JLPT-niveaus te dekken. Bewerken: hier heb ik 5 sterren gegeven ✓ Ik verzoek u vriendelijk het aantal woorden te verhogen tot 10.000 en een andere classificatie toe te voegen op basis van JLPT-niveaus.
Best goed. Niet ingewikkeld, gemakkelijk te gebruiken en zeer nuttig voor de manier waarop ik leer
er staan geen kleurwoorden in! niet zo goed.
Learn Japanese - 6000 Essential Words Education fil
Air Force - 1945 War ארקייד lkj
Prijzenswaardige app om Japans te leren.
echt leuk en zo, maar nadat ik een tijdje had gestudeerd en de Kanji die ik in de voedselsectie had geleerd aan mijn Japanse vrienden had laten zien, konden ze het meeste niet lezen. Ik hoop dat deze app me zou vertellen of de Kanji gebruikelijk is of op zijn minst. Over het algemeen was dit best handig; alleen niet het Kanji-gedeelte.Ik heb een geweldige ervaring gehad met het gebruik van deze app. Maar ik weet niet of het een bug is of dat er gewoon iets mis is, maar ik vond enkele geluiden, vooral in de deeltjeslessen die anders zijn dan wat er is geschreven, bijvoorbeeld het woord voor "over" dat staat geschreven のじょうほう ik hoor het geluid のかみがた
Het is zo handig... 😇leuk voor beginners 🥰🥰Ik ben dol op deze app
Heel goed en behulpzaam
Zeer handige applicatie. Bedankt!
日本語を学びます - 6000の必須単語 教育 xius
Mooi zo
Belajar Bahasa Jepang - 6000 Kata Penting Pendidikan umoy
De app is erg handig voor het studeren van Japans. Het downloaden van de geluiden van een onderwerp lijkt echter vrij langzaam te gaan. Ik gebruik wifi en het irriteert me nogal. Het zou fijn zijn als u dit kunt verbeteren/repareren. Thanx
Lær Japansk - 6000 Essential Words Læring hgnz
Deze app is erg handig als het gaat om het leren van Japans. Het geeft ons de mogelijkheid om Kanji en zijn Romaji te leren. Wat betreft de Engelse vertaling, het kenmerk van het hebben van afbeeldingen om dezelfde woorden met verschillende betekenissen te onderscheiden, is geweldig. Ze gebruikten deze en categoriseren het in een begrijpelijk aspect. Bijvoorbeeld: de woorden heen en terug. We weten niet zeker wat het lichaamsdeel is en wat de richting of plaats is. Om ons te helpen begrijpen wat wat is, gebruikten ze afbeeldingen. Dank u!
Ik hoop dat het in de toekomst een offline-functie heeft. Ik hou echt van deze app. Het helpt me bij mijn Nihongo-studie.
Irritante advertenties. Videoadvertenties zijn het ergst
Download alsjeblieft, dit is een geweldige app voor God zij de glorie. Zie jezelf als een baby en oefen als een mama en papa met een kind. Ik raad dit ook aan met Genki boek je zult zoveel verbetering zien. Blijf praten! En schrijven! Leer je Kana inclusief Kanji! Advertenties kunnen worden uitgeschakeld tegen een kleine vergoeding van 4,99. Ik word niet onderschreven door deze app of de makers ervan. Ik ben gewoon een mede-Google-gebruiker die deze app erg handig vond. Ik wil alleen eventuele verwarring wegnemen.
Na actualisatie verschijnt overal waar u klikt. De meest bruikbare en interessante lessen zijn alleen premium. Als u niet geïnteresseerd bent om te betalen, is dat echt geen reden voor u om het te downloaden. Maar ik denk dat het handig kan zijn met premium. Ik begrijp dat je toevoegingen nodig hebt om iets te verdienen, maar nu is het onmogelijk om te gebruiken! Vóór de update waren toevoegingen alleen soms, dus het was cool, maar nu kan ik niet meer de 2 sterren geven
bedankt fr het maken van deze app! je was zo behulpzaam en ik vind het leuk ️ als jullie Japanse zinnen willen leren, raad ik je deze aan!!!!! nogmaals fhis app is zo handig
geweldige applicatie voor Japanse woordenschat
Ongelooflijk goed gedaan. Ik raad het echt aan.