Post by linsincperbite on Mar 8, 2022 20:04:43 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Light-It Up ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Light-It Up IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode øke krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Light-It Up 2022 version ▞▞▞
Kameraet suger som faen, noen ganger kan du ikke engang se hvor du hopper. På grunn av det er den nesten uspillbar. Annonser bør være litt sjeldnere. Dette spillet trenger de for å være bra.
det er et bra spill for inaktiv tid, ingen tidtakere, ubegrensede liv, alt jeg leter etter, jeg ville gitt det 5 stjerner hvis det ikke var for banneret nederst på skjermen, akkurat der du plasserer hoppknappene. det er så frustrerende å "fete" hoppknappen og ved et uhell treffe banneret og må fortsette å trykke på tilbakeknappen for å komme tilbake til spillet. banneret kan plasseres øverst på skjermen.
Etter å ha betalt for appen ble jeg overrasket over at du fortsatt må vente før du prøver igjen noen ganger. Hvis du trykker på gjenopplivingsknappen ved en feiltakelse, blir du trukket inn i et 30 sekunders tillegg som ikke kan av****tes... Veldig irriterende. Selve spillet er imidlertid bra
Det er et bra spill hvis du ikke har noe imot annonser og at batteriet tappes. På bare 10 minutter hadde den tappet 34 prosent av batteriet mitt. Annet enn det er det et veldig bra spill og et av de beste parkor-spillene der ute.
ANNONSEFELLE! VIKTIG! 1. Spillet vil ikke lagre dataene dine med mindre du ser hele annonsen. hvis du logger ut og deretter logger på igjen, vil du miste all data og bli TVUNGT til å starte på nytt. 2. Annonser vil bli tvunget til deg i alle deler av spillet. Ingen personlige valgannonser som vil hjelpe deg i spillet. 3. Annonser spilles også allerede nederst på skjermen hele tiden du spiller. Ikke kast bort tiden din slik at de kan tjene ekstra penger på en annonsefelle av lav kvalitet!
er dette bokstavelig talt bokstavelig talt det morsomme noensinne og pluss når du velger nye skinn er superheltene og når jeg spiller later jeg som jeg er en superhelt fordi jeg får hoppe og gå på toppen av skipene som lyser opp og det er så gøy dette er som det morsomste spillet jeg noen gang har spilt, tusen takk for at du gjorde dette spillet til ett poeng om annonsene det er veldig bra på, men noen ganger hver gang jeg er ferdig med rundt starter det et atom du faktisk er 20 eller 5 år gammel. haugevis av sekunder og jeg er litt irritert.
Bra spill totalt sett, men på et tidspunkt et par dager etter begynte det bare å slå seg av hvert tjuende sekund
Veldig moro. Flott mot angst. 5/5................ 8/19 Edit: Det er veldig forvirrende med den nye oppdateringen. For mange popup-skjermer med nye unødvendige boostere og medlemspakker. Det pleide å være minimalt, forenklet, rent og hyggelig. Nå er det uspillbart med alle de ubrukelige skjermene som ber om penger. Hver gang du dør (noe som forventes når du gjør oppgaver) må du klikke deg gjennom alle disse skjermene og se en 5-30 sekunder lang annonse. Vennligst fiks det nå *fremkaller* angst.
Jeg elsker dette spillet. Det lindrer stresset mitt. Ærlig talt ble jeg sint på mannen min da han avinstallerte den. Så nå installerer jeg den på nytt. Det er veldig gøy å spille, så jeg gir det 5 stjerner. Skal spille det hele dagen 😉
Den har mye reklamer
Den nye oppdateringen har ødelagt et fantastisk spill. Det er nå et pengetrekk og spammer deg med annonser for kjøp av VIP. Nivåene er umulige å fullføre uten boostere som du igjen må kjøpe. Jeg pleide å elske dette spillet, men den nye oppdateringen har ødelagt det. Jeg avinstallerer.
Neon, Game Idea, Music alt er flott. Men kontrollen er definitivt ikke den beste, trykkdobbelfanen er ikke laget for dette spillet. Jeg kunne ikke spille mer enn nivå 50, det er dårlig kontrollopplevelse.
Annonser annonser annonser Spillet er ganske uformelt og morsomt. Men moro ****ter for meg enn jeg ser annonser etter tap, nederst på skjermen ødelegger annonser alt, så det er 2 for meg. (og jeg vil ikke bruke penger på å skjule annonser i spill som dette)
Dette ser ut til å være et fint spill. Det får jeg aldri vite. På den korte tiden jeg prøvde å spille, kommer det en annonse hver gang jeg mislykkes. Jeg kunne ikke komme inn i spillet. Enn si lære. Jeg har ikke noe imot reklame. Det gjør jeg virkelig ikke. Jeg ser dem mye for priser. Gi spilleren en sjanse til å lære før du slår dem i ansiktet med en annonse. Bare sier. Slett.
Dette var favorittspillet mitt! Jeg kjøpte til og med "no-ads" og var på nivå 200-noe. Jeg dro tilbake neste dag og nå må jeg betale for flere nivåer og ting jeg ikke vil ha. Hva skjedde gutter? Jeg ville bare fortsette å spille favorittspillet mitt...
Dette spillet er flott. Det er bare to knapper, men bevegelsen klarer fortsatt å være jevn og stram. Dette er det beste parkour-spillet i app-butikken jeg har spilt ennå. Annonsene kan være irriterende, men jeg gir den fortsatt 5 stjerner fordi selve spillingen er så bra. Jeg anbefaler å spille spillet med Internett slått av på grunn av annonsene.
Jeg klarer ikke engang å passere ett nivå uten at en annonse dukker opp i ansiktet mitt, og den lar deg ikke omgå den. telefonen min blir varm, henger etter telefonen min og den tømmer batteriet raskt. virker som et morsomt spill, men jeg kan ikke ta annonsene.
Animasjonene og lydfx er bra og tilfredsstillende, men kontrollene er ganske dårlige, noe som er utrolig med tanke på at det er et to-knapps spill. halvparten av tiden registreres ikke det andre hoppet engang. Mekanikken er enkel og godt designet. Nivådesignet er anstendig. Interfasen kan ha forbedringsdeig. Hvis du for eksempel klikker på "neste nivå"-knappen, går fremgangen din tapt. Det kan være veldig frustrerende.
spillet er veldig morsomt. Men har FOR MYE annonser. Telefonen min har krasjet fordi spillet lastet inn i mange annonser. (til en person som ønsker å laste ned dette spillet): du kan like godt kjøpe dette spillet. Eller få annonsefrie spillpass. For det er for mange annonser. (til utviklerne): ta bort annonsene som dukker opp mens du spiller. Det ødelegger spillet. Også vennligst få annonsene til å dukke opp hver gang du dør 5 ganger istedenfor 2. Til ****t, utviklere, legg til effekter til karakteren din! Det ville vært veldig kult!
Den gamle versjonen var mye bedre. Det er annonser hver gang du dør eller fullfører et nivå, og du må betale for hele opplevelsen av spillet som var gratis i den gamle versjonen. Last ned hvis du liker å bli bombardert med annonser.
Det var et flott spill helt til en VIP-oppdatering kom. Det er nå power-ups som ødelegger moroa, og offline annonser. Hvis du ikke vil ha annonser, må du betale £3 ukentlig som hva...
Dette spillet er det mest fantastiske puslespillet jeg noen gang har spilt. Den fargerike grafikken, gåtene, alt er perfeksjon. Dessuten er det et spill jeg anbefaler for alle aldre. Det er absolutt ingenting en forelder bør bekymre seg for, bortsett fra hvor lenge det er! Ekstremt vanedannende, og en juvel for puslespillelskere.
Veldig morsomt å spille, men glitchy og mange annonser. Noen ganger fungerer det ikke når jeg trykker på skjermen for å spille.
jeg hater dette spillet såååå mye, det er så DUMT, jeg anbefaler deg å IKKE spille dette spillet, ellers dør du av kjedsomhet, du hopper fra side til side seriøst, jeg kan bare gjøre det hjemme hos meg og hvorfor kalles det "lys det opp" det er bare fargerike klosser eller steiner som har farge, ikke spill denne gangen det er dumt, kjedelig, irriterende og DÅRLIG!!!!!!! ikke spill dette spillet
Det er en god gang, men det som bekymrer meg er fra eho du mottar dine tilføyelser. Jeg hadde dataene mine på i 10 minutter mens jeg spilte dette spillet, og et hello kitty-tillegg kom opp og jeg av****tet det, og fikk umiddelbart en SMS som fortalte meg at en betalt kampanje ble kansellert på grunn av innholdsblokkeringen jeg hadde satt på abonnementet mitt. Den ba ikke om, den gjorde bare sitt. Hvis det ikke var for SMS-en, ville jeg ikke engang ha visst at et betalt abonnement var blitt bedt om.
det er en feil på nivå 158 som hindrer meg i å vinne. Jeg hoppet over hovedboksen som skyver to bokser mot to bokser for å lyse dem opp, men når de berører dem lyser de ikke opp og jeg ender opp med å tape fordi hvis jeg hoppet på toppen av noen av de to på høyre eller venstre side Jeg vil dø fordi jeg kan lande på dem. Jeg skulle ønske jeg kunne legge ved et skjermbilde for å forklare problemet enda bedre. Vennligst fiks denne feilen. Takk.
Jeg synes kontrollene er gode, men når du trenger å hoppe ned til en annen form, hopper du rett opp, kan være frustrerende. Lydeffektene og fargene er virkelig rolige og nesten beroligende.
Spillet var veldig fint. En god utfordring, men ikke umulig. Jeg var langt inne i spillet på omtrent nivå 100. Jeg hvilte og gjorde leksene mine. Senere gikk jeg tilbake til spillet og startet på nivå én igjen. Jeg trykket ikke på noe, men jeg måtte likevel starte på nytt. Det står ingen feil. Jeg er veldig skuffet.
Ok, jeg så akkurat at for å fortsette forbi nivå 41, må du ha en viss mengde stjerner. Åååå, du kunne betale det dobbelte av det du betalte for annonsefri versjon, bare slik at du kunne fortsette uten å samle stjernene. Kom igjen folkens, dere skyter dere selv i føttene her.
En god opplevelse å fordrive tiden. Gratulerer, bra spill! Jeg vil la 5 stjerner, dessverre har spillet for mange annonser, vi kan bare ikke spille med Internett eller WiFi på.
morsomt spill, men alt for mange annonser, ingen prøver å betale for det heller. Jeg vil at det skal være en måte for meg å zoome ut fra karakteren min under et nivå, slik at jeg kan se hvor jeg må gå derfra.
Kjedelig og vanskelig
Det er et virkelig interessant spill, men du må kjøpe om alt bortsett fra skinnene.
Bubble Shooter Vabaajamängud ulg
Jeg likte spillet, men jeg fullførte det ganske raskt, så jeg ville virkelig nyte noen flere nivåer. Rediger: etter den nye oppdateringen som la til nivåer, installerte jeg dette spillet på nytt, men da jeg åpnet det ble jeg sendt til et lavere nivå, men jeg fortsatte å spille likevel og en dag åpnet jeg den og jeg var på nivå 1 (med alle skinnene jeg hadde låst opp)
Jeg elsker spillet og lyser også når jeg trykker på enheten
Det er greit...men (det er alltid et men) spillet fortsetter å logge hele veien tilbake til nivå 1 (fra nivå 130) selv om jeg fortsatt har skinnene ulåst🤯. Ærlig talt, det er en smertefull opplevelse som har skjedd to ganger nå😕. Vennligst fiks det som er galt!!!
Seriøst, annonser etter 20 sekunders spilling er en overkill. Jeg ville betale for spillet etter å ha fått en følelse av det, men jeg kan bare ikke komme meg gjennom denne irriterende opplevelsen.
Wayyyyyy til mange annonser, og egentlig ikke så bra, ganske kjedelig hvis jeg skal være ærlig, men 2 stjerner for innsats.
Dette spillet er morsomt, men det starter på nytt som hvert 30. minutt. Jeg kom meg helt til nivå 40, og så slo de meg tilbake til nivå én og gjorde det mer enn en gang jeg ble sliten for å komme tilbake til nivå 40 som 8 ganger, og jeg klarte aldri den passerte 10 fordi de fortsatte å støte meg tilbake til nivå 1 *SPILL SUGER*
Jeg har spilt dette spillet før for 1 og et halvt år siden, jeg er ikke sikker, men jeg husker at dette ikke har så mange annonser som om det nesten ikke har noen annonser, men nå kan jeg ikke kontrollere karakteren min godt fordi det er som en annonse under kontroll og jeg bare hater det, fjern det, jeg vet at disse annonsene gir deg ekstra inntekt, men vær så snill, gjør at annonsene bare er til nytte en gang i blant, ikke hver gang, men det er bare min mening, så håper. du ser dette og leser i det minste dette (:
Jeg husker da dette spillet pleide å være bra. Jeg kunne spille på fullskjerm uten en annonseblokkerende fjerdedel av skjermen min.Jeg trengte ikke å få annonser hvert sekund. Det var et bra spill helt til det bare ble brukt til å tjene penger.
Light-It Up Аркадни hbl
Dette er mitt favorittmobilspill jeg har spilt til dags dato. dette spillet har en vakker design, enkle kontroller, med svært strategiske nivåer. Den eneste "ulempen" jeg ser i dette spillet er at det fikk meg til å lengte etter flere og flere nivåer etter å ha slått alle 114.
Annonsene gjør dette ellers morsomme spillet uspillbart. Hvis utvikleren er så vanskelig for penger, er ikke dette måten å gjøre det på. Jeg avinstallerer ikke fordi spillene er dårlige. Men fordi jeg ikke vil støtte denne typen pengehoring.
Enkelt spill, men får deg til å tenke litt. Bra spill. Oppdatering: Nylig har flere in-your-face-annonser blitt lagt til. En ny skjerm dukker opp etter hvert nivå som ber deg kjøpe VIP og ingen annonser. OK, greit nok, jeg har betalt for å fjerne annonser på andre spill. Det er et abonnement på $3,99/uke. Ja, sa jeg per uke. Over $200 i året! En del av meg ønsker å avinstallere appen bare for frekkheten til det hele. Det har jeg fortsatt ikke, men wow.
Light-It Up Spillehall tlk
Enkelt, men ganske tilfredsstillende. Visst, noen nivåer er litt utfordrende til å begynne med, men etter noen forsøk pleier jeg å klare å få dem, og de fleste med alle tre stjernene! Det eneste jeg ikke liker er annonsene, fordi typen jeg får har en tendens til å sende meg til Play-butikken så snart den er ferdig, men de fleste av dem kan enkelt hoppes over. Så langt har jeg kommet til nivå 191! Alt i alt et flott spill å spille for å slappe av
Det var VELDIG gøy og er ikke så vanskelig